100 Klasične družabne Igre v Eni Škatli z vso opremo, Klasične Igre, Zbirka 100 Igra paleto več kot 100 klasična igra

€24.48

€33.07

-25 %

Ocena 

Novo

Na zalogi

Daj v skupno rabo

Klasične Igre Zbiranje - 100 Igra

Klasične Igre Zbiranje - 100 Igra Paleto več kot 100 klasičnih iger, je s premium kakovosti materialov, vse v notranjosti osupljivo zlato folijo darilo polje. 1.) Dama | Igralci: 2 | Oprema: Checker krovu, 24 Checker kosov 2 različnih barvah Predmet: Če želite zajeti celotno ali večino svoje nasprotnikove koščke.Prvi Koraki: Vsak igralec izbere barvo in vodi svoje kosov na 12 temno kvadratov najbližje njih.Igranja: Igralca izmenjujeta gibljejo svojo igro kos diagonalno od enega kvadratnega na drugo.Temno igre kosov premaknete prvi, in poteze so narejeni en kvadrat naenkrat.Če nasprotnik igra kos stoji na poti, in da je prazen kvadratek, ki presega kos, nasprotnik je lahko kos se ujeli z skoki nad njimi in pristanek na prazen kvadrat.Samo en kos lahko ujeli na en skok; vendar pa, več skokih se lahko izvede na enem obrnejo, če igralec, ki je skakanje naprej.Vsakič, ko igralec skoči prek svojega nasprotnika kos, je nato odstranijo iz krovu.Če igralec lahko, da zajemanja, nato pa skok, ki mora biti dosežen.Če je več kot en zajem je na voljo, potem igralec izbere ki zajame, ki jih opravljajo.Ko je kos doseže najbolj vrstico iz svoje strani, postane Kralj in je okronan z dajanjem ujeli kos lastno barvo na vrhu je.Kralji se lahko premikate le en kvadratni diagonalno naenkrat, vendar lahko premaknete tako naprej in nazaj.Kralji se lahko tudi združite naprej in nazaj skoči na isti vrsti.Zmago: prvi igralec, ki izgubi vse svoje kosov ali veter v položaju, ko ne morejo narediti korak izgubi igra.Če oba igralca imata enako količino kosov, igralec z največ Kralji zmaga.Če oba igralca imata enako znesek kosov, in enak znesek za Kings, potem igra je remi. 2.) Šah | Igralci: 2 | Oprema: Šah odbor, 32 Šahovske figure v 2 različnih barv Predmet: prisiliti nasprotnika v checkmate z zavijanjem svojega Kralja v položaj, kjer je v check in ne more narediti nobenih dodatnih premakne.Prvi Koraki: Poravnajte kosov na krovu, kot sledi z vsako barvo na ustrezni strani.Prva vrstica: Rook, Vitez, Škof, Kraljica, Kralj, Škof, Vitez, Trdnjavo.Druga vrsta: 8 Figure.Gibanje: Navpične črte so datoteke; vodoravne črte so vrstah; vrstice na 45 stopinj so diagonal.Vsak kos je edinstven način premika okoli sveta.KRALJ: Premakne za eno polje v katero koli smer.Kralj ne sme premakniti, da se prostor, kjer je ogrožena zaradi zajemanje iz na nasprotni kos.KRALJICA: Premakne vse razdalja v katero koli smer, o vrstah, datoteke in diagonal.KAVKE: Premakne vse razdalja o vrstah ali datoteke.ŠKOFJE: Premakne vse razdalja diagonalno na krovu.VITEZI: Premakne v "L" obliko.Vsak korak mora biti v dveh kvadratov skupaj čin in en kvadrat skupaj datoteko ali dveh kvadratov skupaj datoteko in en kvadrat ob čin.To je edini kos, ki lahko skoči v primerjavi z drugimi kosi na svoji poti.FIGURE: Lahko premikate le en prostor, gor odbora, razen na svoji prvi korak, ko se lahko premika eno ali dve prostori up plošče.Za razliko od drugih kosov, kmeta zajame nasprotni kos za premikanje enega prostora diagonalno.Zajemanje: Večina kosov zajemanje, kot se premikajo.Če kos zemljišča na nasprotnika, je kos, nato pa na nasprotnikovo figuro, ki je vzletelo odbora.Obstajajo tri posebnih primerih: 1. Kralj ni mogoče sprejeti (glejte preverjanje in checkmate spodaj). 2. Ni kos, se lahko upoštevajo za castling (glej Posebne Poteze spodaj). 3. Figure zajemanje kosov enega kvadratnega diagonalno.Preverite in Checkmate: Ko se premikate, je dosegla, da bi nasprotna Kralj, nasprotne Kralj šteje se, da je v "preveri".Nasprotni igralec mora narediti korak, ki nevtralizira ta položaj, bodisi zajemanje grozi kos, ki se gibljejo Kralj na varen prostor, ali se gibljejo drugim delom med nevarne kos in Kralja.Če je nasprotna Kralj ne more premakniti, ne da bi ujet, potem nasprotni igralec je v "checkmate" in izgubi igro.Posebne Poteze: CASTLING: Enkrat v vsaki igri, vsak Kralj lahko naredi premik, znan kot "castling".Ko je Kralj gradovi, da se premika dveh kvadratov levi ali desni, in ustrezno rook je preselil, da stojijo na nasprotni strani je Kralj.To je dovoljeno samo v primeru, ko so izpolnjeni naslednji pogoji: • Niti kos, vključenih v castling je bil prestavljen med igro. • Ni na voljo kosov med Kralj in ustrezno padala. • Kralj ni v pregled, in poteza ni dal Kralj v pregled.EN PASSANT: To potezo je na voljo samo, če kmet se premika naprej dveh kvadratov preteklosti nasprotni kmeta na sosednji datoteko.Nasprotna kmeta, ki mora biti tudi na peto mesto iz svoje strani.Nato nasprotnik je kmet lahko zajame dvojno-mover kot če bi imel samo premakne za eno polje naprej.Ta možnost je odprta le o naslednji potezi.Promocija: Ko kmet se premakne na osmo mesto, ga morate zamenjati z Damo, trdnjavo, vitez ali škofa iste barve.Zmago: CHECKMATE: Ko Kralj je v check in ne more priti iz nje.ODSTOP: igralec lahko odstopi kadarkoli, z dajanjem svojih Kralj na svoji strani, na šahovnici.Črpa: MRTEV POLOŽAJ: položaj, kjer ne serijo pravnimi premakne bi lahko privedlo do checkmate.ZASTOJ: Ko igralec ne more premakniti in njihov Kralj ni v pregled. 50-PREMAKNI PRAVILO: Ko 50 poteze, ki so opravili brez kos, ki so bili sprejeti ali brez gibanje kmeta.TROJNI REPITITION: Če isti igralec ponovi na istem mestu trikrat med igro, potem drugi igralec lahko zahteva risanje na svoji naslednji potezi. 3.) Backgammon | Igralci: 2 | Oprema: Backgammon odbor, 30 Checker kosov 2 različnih barvah, 2 kocke Predmet: Če je prvi igralec, da odstranite vse svoje kosov od igralno ploščo.Igra odbor je sestavljen iz 24 trikotnika imenuje točk.Vsak igralec igra traja 15 kosov iste barve in jih postavlja na krovu, kot je prikazano.Igranja: Vsak igralec vrže eno umreti in največ gre prvi.Prvi igralec premakne svoj kos po začetni die roll.Igra se nadaljuje z vsakega igralca izmenično se obrne, vozni tako pik na vsakem koraku.Igra kosov vedno premikanje naprej proti zunanji odbora in so lahko samo zemljišče na odprta točka, ki je točka ne zaseda dve ali več nasprotnikove koščke.Igralce lahko premikate eno igro kos grof en umrl in še en kos število drugih umre ali so lahko premaknete v isti kos dvakrat.Katero koli številko, ki se ujema z-col - ored igre kosov, ki jih lahko zasedajo isti točki.Igralec mora premikanje celotno število kocke, kadar je to mogoče.Če kos(s) lahko premaknete z obeh, ampak ne tako na kocke, nato pa mora igralec premakniti kos za večje število.Če se ne morete premakniti na vse, ki so izgubili svoj čas.Dvojice: Če igralec vrže podvoji, se mora premakniti dvakrat število na kocke: za primer, če sta dva 4-ih so valjani, igralec premakne skupaj štiri 4 je uporaba katerega koli kombinacija.Hitting Nasprotnika, je Kos: Če igra kos zemljišča na točke, ki jih zasedajo eno nasprotnikovo kos, nasprotnik je kos je dal na bar.Da igralec mora zdaj znova vnesite, da kos v najkrajšem možnem času na prvo odprto točke, nasprotne matične plošče.Eno ali več igranje kosov lahko zadeti na vrsti, bodisi na domači ladji ali na zunanji svet.Ležaj Izključi: po 15 igralca igre kosov, ki so v njihovi matični odbor, bodo lahko začeli nosijo jim off s premikanjem off odbora.Če želite to narediti, mora igralec roll številko, ki se ujema število točk, da je kos, ki je oddaljen od roba plošče.Na primer, če igralec igra kos je za pet točk od roba, mora igralec roll 5, da bi medved, ki ga izklopite.Zmago: prvi igralec, ki nosi vseh 15 svoje igre kosov zmaga. 4.) Kitajski Dama | Igralci: 2-6 | Oprema: Checker Krovu, 60 figure 6 različnih barv Predmet: Če je prvi igralec, da se premaknete vse vaše igralne figure od vaš trikotnik v nasprotni trikotnik.Prvi Koraki: 6 Igralcev – Vse kljukice in trikotniki, ki se uporabljajo. 4 Igralci – Igralci, ki začnejo v 2 parov nasprotne trikotnika. 3 Igralci – Igralci začeli v vsaki drugi trikotnik. 2 Igralcev – Igralci zagnati iz nobene nasprotne trikotnika.Igralci izberite svoje začetkom cone in jih napolnite z 10 kosov ustrezno barvo.Igranja: Igralci izberite, kdo gre prvi uporabi vse dogovorjene metode.Vsak igralec premakne za eno kos na vrsti.Obstajata dva načina, da se premaknete kos: kos, se lahko premikate v vseh sosednjih prostor, ali se lahko skok čez sosednji kos v prazen prostor.Igralec ne sme združiti skoki z enim korakom korak – korak, sestavljen iz ene ali druge.Ni ujel v Kitajski Dama, več kosov tako, da so skočil ostanejo v igri.Igralec lahko premaknete v katero koli smer in skok čez kosov vsake barve.Skoki kos lahko še naprej skoki tolikokrat, kot je mogoče, tako dolgo, kot so prazne sosednje prostore.Ko igralec zaključi svojo potezo, se igra nadaljuje v levo.Blokirane Luknje: To je pošteno, da blokira igralec z zmago, ki jih zasedajo eno od lukenj v namembni kraj trikotnik, s čimer jim preprečujejo polnjenje trikotnik prvi.Zato se lahko izvaja pravilo, ki omogoča blokira igralca, da swap kos, ki z eno blokira.Ali, če eden ali več zapolniti luknje v okupirana trikotnika so napolnjene z drugimi igralci", ki igra kosov, ti kosi se lahko upoštevajo pri blokirani igralec je zmaga.Poskrbite, da izberete eno od teh pravil pred začetkom igre.Zmago: prvi igralec, da se premaknete vseh deset njihovih kosov v nasprotni trikotnik zmaga. 5.) Kače & Lestve | Igralci: 2-4 | Oprema: Kače & Lestve odbor, 4 figure 4 različnih barvah, 2 kocke Predmet: je prvi igralec, da dosežejo zadnje prostor.Igranja: Igralca izmenjujeta vozni kocke in se premika navzgor odbor na linearni način.Če igralec pristane na dnu lestve, takoj so povzpeti po lestvi za povezovanje prostor.Če so zemljišča na vrhu kača, nato pa jih potisnite svojih rokah dol, da njegovo povezovanje prostor.Igralec mora imeti natančno kocke roll v o

Oznake: monopol igre stranka, igre, catan igre lesa, družabne igre, ponzi shema, mahjong set, polje uno, scythe igro krovu, mačka tarot krova, dixit

Številka Modela 100Classicgames
Blagovna Znamka Lepota Trakovi
Poreklo TR(Izvora)

Brezplačna dostava

Morda vam bo všeč tudi